People don’t buy „coaching”, they buy coaches.

Czas spędzony na ostatnim szkoleniu w Monachium to nie tylko uzyskanie Certified Functional Strength Coach (oficjalnie tylko czterech trenerów w Polsce posiada ten certyfikat), ale też poznanie od podstaw systemu pracy Mike’a Boyle’a, trenera przygotowania motorycznego z USA.

Mike stworzył model, który opiera się na maksymalnym zmniejszeniu ryzyka wystąpienia urazu podczas treningu i poza nim, a jednocześnie nie wyklucza ciężkiej pracy i realizacji wyznaczonych celów.

CFSC 3 Universal goals:

1. Prevent Training Injury – „First do no harm”

2. Reduce Performance Injury – „Think than lift”

3. Improve Performance – „Train hard”

FIRST DO NO HARM jest najważniejszym punktem w systemie Boyle’a, który w swojej filozofii nie uwzględnia takich ćwiczeń jak: Back Squat, Classic Barbell Deadlift, Barbell Snatch, Handstand Push Up, ponieważ duża część trenujących nie wykonuje ich w 100% poprawnie. Mike kierując się doświadczeniem i dużą wiedzą na temat aparatu ruchu człowieka, skonstruował własną bazę ćwiczeń, które dają te same rezultaty, ale są bezpieczniejszą alternatywą.

Jego siłownia znajdująca się w Bostonie, została uznana za najlepszą w Stanach Zjednoczonych według czasopisma Men’s Health. Do drzwi Mike’a pukają gwiazdy Hollywood oraz wybitni sportowcy z MLB, NHL czy NBA. System Boyle’a obejmuje również edukację dzieci opartą o świadomy trening sportowy od najmłodszych lat. Pod jego okiem odbywają się także zajęcia dla osób starszych, którzy mimo wieku wciąż chcą zachować sprawność fizyczną i poprawić jakość swojego życia.

Po tym szkoleniu czuję ogromną satysfakcję. Poznałem jednego ze swoich mentorów, który  utwierdził mnie w przekonaniu, że nawet najbardziej intensywny trening, nie może powodować krzywdy – FIRST DO NO HARM!

W swojej pracy staram się być wszechstronny i tak dobierać narzędzia z różnych systemów treningowych, aby zobaczyć efekty i satysfakcję moich ADULTS, ATHLETES i KIDS.

#SCRoom

#StrengthConditioningRoom